Wednesday 12 November 2014

Kenapa Hangpa Kena Mai Blog Festival

10:25

Hahhaha, kenapa ada poster diet diet sihat ? Hahhaha, salah satu rakan blogger kesihatan akan turun ke sini. Kenapa pulak dengan blog festival ini ? best sangat ke ? Apakah kewajipan yang membuatkan anda kena datang ?

Malaysia Blog Fest mcfaj2014 Kuala Kubu Baru

Bertukar-tukar Pendapat

Sama-sama kita datang, blogger blogger semua, untuk bertukar-tukar pandangan, dalam satu aktiviti khas, yang dipanggil BACA BLOG. Hahhaa, pernah dengar orang baca Sajak ? Ianya sama sekali dengan baca sajak, deklamasi puisi, tapi kali ini memang power, deklamasi blog. Blog Recitation. hahahhaa, power hooo. Masa tu kita tahu perasaan dan kejiwaan seorang blogger yang terlibat.

Band Band Band

hahhaha, yang ni memang akan ada, band dari pelbagai tempat, macam-macam muzik ada, boleh layan kepala, hiburan, kalau tak suka sangat bising, boleh layan supadupa bebudak punya game, atau nak lagi best boleh layan booth yang ada kat sana nanti.

Boleh Jual Barang !!!

Hahhaa, yang ni kalau siapa minat nak join, boleh contact saya, piko,hafiz, hahaha, ada satu booth khas untuk blogger semua nak jual branding. Yehaa, Diet Diet Sihat pun ada sekali nanti.

Mai Mai Mai !!! (layan lagu mak cek mak negeri kedah)






DiTulis

Kami merupakan orang yang bertanggungjawab dalam laman www.myblogfest.com, anda boleh menghubungi kami di admin@myblogfest.com untuk sebarang maklumat lanjut.

0 comments:

Post a Comment

 

© 2013 Malaysia Blog Festival - Menghubungkan Kita Semua. All rights resevered. Designed by AkuBudakSeni™ Templateism

Back To Top